Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Bielsko-Biała
    (43-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Opis stanowiska Specjalista klienta biznesowego (handlowiec)

Bielsko-Biała

, www.jakblisko.com
zakończona
Opublikowane 2015-09-19 15:43:30

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Opis stanowiska Specjalista klienta biznesowego (handlowiec)
Bielsko-Biała

Opis stanowiska

samodzielne stanowisko
specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
pozyskiwanie klientów realizacja planów sprzedaży na podległym terenie, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, zawieranie umów z klientami, raportowanie wyników sprzedaży, dbanie o dobry wizerunek firmy; rozpoznawanie potrzeb Klientów i budowanie długotrwałych z nimi relacji

Specjalista do sprzedaży powinien budzić najwyższe zaufanie oraz reprezentować kulturę osobistą nie pozostawiającą nic do życzenia.

W zakres obowiązków wchodzić będzie:
1.Organizowanie oraz prowadzenie spotkań sprzedażowych w firmach Klientów.
2.Nadzór nad :
a)badaniami rynku
b)monitorowanie i analiza własnych wyników sprzedaży,
c)nadzór nad procesem tworzenia i utrzymania bazy danych o klientach,
d)analiza opinii klientów oraz sposobów komunikacji z nim.
3.Tworzenie tożsamości firmy na zewnątrz. Rozwój relacji z Klientami.
4.Współpraca z działem zamówień firmy w celu dostosowania komunikatów do sytuacji zamówień oraz realizacji.
5.Nadzór nad działaniami w sferze komunikacji wobec Interesariuszy:
a)dbanie o wizerunek firmy oraz jej produktów,
b)nadzór nad procesem komunikacji,
c)wyznaczanie strategii obecności publicznej i jej realizacja.
6.Stałe podnoszenie kwalifikacji oraz poziomu Obsługi Klienta.
7.Terminowe raportowanie z wykonywanych działań do Prezesa.
8.Wdrażanie nowych rozwiązań zamierzających do poprawy efektywności osiągania planów sprzedażowych.
9.Współpraca z działem informatycznym oraz graficznym
10.Współpraca z Biurem Obsługi Klienta.

Wymagania

UMIEJĘTNOŚCI

• organizacja pracy własnej
• konsekwencja w osiąganiu celów
• budowanie dobrych relacji z ludźmi
• umiejętność perswazji, wysoka empatia
• umiejętność stosowania technik sprzedaży

Oferujemy

INNE WYMAGANIA
• znajomość rynku lokalnego
• budowanie dobrych relacji z klientem
• umiejętność prezentowania oferty
POTRZEBY TECHNICZNE
• obsługa techniczna komputera bądź innych urządzeń mobilnych
• MS Office, Power Point
UMIEJĘTNOŚCI
• organizacja pracy własnej, obowiązkowość
• sumienność i dokładność, poczucie estetyki
• budowanie dobrych relacji z ludźmi
• komunikatywność, szczególne podejście do właścicieli przedsiębiorstw (firm)
• wysoka kultura osobista, empatia
• umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej
• umiejętność poszukiwania i selekcjonowania informacji
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.