Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Toruń
    (22-171)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant - Infolinia Przychodząca

Toruń

, Work Service
zakończona
Opublikowane 2015-09-19 15:54:06

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant - Infolinia Przychodząca
Toruń

Opis stanowiska

Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego, rekrutacji, outsourcingu pracowniczym i restrukturyzacjach w obszarze HR. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, a 50 000 osób miesięcznie za naszym pośrednictwem znajduje zatrudnienie w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Konsultant - Infolinia Przychodząca

Miejsce pracy: Toruń

Opis stanowiska:

Obsługa infolinii przychodzącej zajmującej się obsługą klientów biznesowych
Wsparcie klienta w tematyce związanej z obsługą i zarządzaniem swoim kontem klienta
Aktywowanie i dezaktywowanie usług
Przyjmowanie ewentualnych reklamacji i skarg
Wyjaśnianie wątpliwości co do faktur, funkcjonowania usług, realizacji zleceń
Utrzymywanie dobrej relacji z klientem

Wymagania

Wymagania:

dobrej znajomości obsługi komputera oraz umiejętność szybkiego pisania
nienagannej dykcji, umiejętności poprawnego wysławiania się, wysokiej kultury osobistej
wysokiej motywacji do pracy
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub call center
wykształcenia minimum średniego

Oferujemy

Oferujemy:

stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę)
system czasu pracy równoważny
stawkę godzinową 10,42 zł brutto + prowizję od sprzedaży i premie uznaniowe za wyniki
3/4 etatu z możliwością dopełnienia
pakiet szkoleń produktowych oraz w zakresie technik rozmowy z klientem
pracę w systemie zmianowym
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
zdobycie dużego doświadczenia w zakresie obsługi klienta możliwość awansu i rozwoju
przyjazną atmosferę
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.