Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Łomianki
    (05-092)

Forma zatrudnienia

  • część etatu

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku KSIĘGOWA / KSIĘGOWY – dział wewnętrzny

Łomianki

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-03-11 15:01:18

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

KSIĘGOWA / KSIĘGOWY – dział wewnętrzny
Łomianki

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – światowego lidera oferującego innowacyjne rozwiązania dla przemysłu, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

KSIĘGOWA / KSIĘGOWY – dział wewnętrzny

Miejscepracy: okolice Łomianek, woj. mazowieckie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Księgowanie faktur zakupowych,
  • Wystawianie faktur sprzedażowych,
  • Księgowanie wyciągów bankowych,
  • Weryfikacja sald na kontach księgowych,
  • Bieżące rozliczanie kosztów produkcji,
  • Ustalanie stanu wartości produkcji w toku na koniec okresów sprawozdawczych,
  • Wycenę produkcji gotowej,
  • Monitoring rozrachunków oraz uzgadnianie sald.

Wymagania

  • Minimum 3-letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Wykształcenia wyższego lub średniego ekonomicznego,
  • Bardzo dobrej znajomości zasad księgowości oraz aktualnych przepisów podatkowych,
  • Dobrej znajomości arkusza kalkulacyjnego Excel,
  • Znajomość SAPa będzie dodatkowym atutem.
  • Samodzielności, dokładności oraz  terminowości,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy oraz wysokiej motywacji do pracy.

Oferujemy

  • Pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na ½ etatu, z możliwością zatrudnienia na pełen etat od kwietnia 2023 roku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus dodatek frekwencyjny,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych,
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.