Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Employer Branding Manager

zakończona
Opublikowane 2022-03-15 11:20:11

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Employer Branding Manager
Wrocław

Opis stanowiska

Business Bridge Group is a professional recruitment agency made up of experienced and effective people. In practice, this means that we are looking for and - more importantly - we find suitable specialists and managers for companies that operate in Poland and the EU, and we offer a satisfactory job to selected candidates.

Currently, for our client - international company from the financial industry - we are looking for people to work in the position of:

 

HR Business Partner

Workplace: Wrocław/hybrid

 

Daily tasks:

  • Conduct a comprehensive recruiting process in search of top talent in technology, finance and product development

  • Actively seeking out the best candidates in Poland and abroad, implementing recruitment channels/methods/sources to attract highly qualified professionals

  • Handling professional employer branding activities to increase recognition of the company

  • Being the main point of contact and advisor on human resource management (engagement, performance, retention, feedback, etc.) for both senior management and team members

  • Initiating and organizing internal EB activities (events, meetings, workation, etc.)

 

Wymagania

Desired skills and experience:

  • minimum 5 years of experience in a similar position

  • Eagerness and ability to perform the role not only as a recruiter but also as a team player who collaborate with their colleagues

  • High level of professional communication skills

  • A "can-do" attitude with a head full of ideas and the ability to think outside the box

  • A healthy level of persistence, the ability to move projects forward

  • Armed with empathy and an innate interest in making things and relationships work

  • Deep understanding of the technology environment with high expectations for quality

  • Practical knowledge of B2B contracting

  • Excellent spoken and written English language skills

 

Oferujemy

What you’ll gain by working in this position:

  • B2B contract with salary up to 14k net

  • Flexible working hours

  • Remote or hybrid work with a modern office in the city center if needed

  • High self-dependence and flexibility in introducing new ideas

  • The opportunity to be responsible for making a significant impact on the company's groundbreaking achievements

  • Unlimited career potential in a disruptive fintech environment where traditional finance meets new technology

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.