Praca na stanowisku Koordynator serwisu (HVAC)
Warszawa
, Business Bridge Group Sp. z o.o.Opublikowane 2022-04-15 12:55:39
Opis działalności firmy
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Opis stanowiska
Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta – producenta i dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC – szukamy osób do pracy na stanowisku:
Koordynator serwisu (HVAC)
Miejsce pracy: Warszawa, woj. mazowieckie
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- zarządzaniem kontaktami z klientami posiadającymi podpisane umowy serwisowe,
- nadzorowaniem realizacji zleceń serwisowych i poprawności ich wykonania,
- planowaniem i rozliczaniem pracy serwisantów,
- reagowaniem na pojawiające się sytuacje trudne i ich rozwiązywaniem,
- współpracą z kierownictwem w zakresie stałej poprawy jakości obsługi klientów i realizacji usług,
- prowadzeniem niezbędnej dokumentacji.
Wymagania
To praca dla Ciebie, jeśli:
- posiadasz wykształcenie kierunkowe (np. inżynieria środowiska/budowa maszyn/automatyka i robotyka/mechanika itp.),
- możesz wykazać się doświadczeniem w zarządzaniu małym zespołem,
- znasz podstawy układów chłodniczych/automatyki/elektryki,
- cechują Cię: swoboda w nawiązywaniu relacji z klientem oraz umiejętność zarządzania zespołem,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
- sprawnie obsługujesz komputer.
Oferujemy
Co zyskasz pracując na tym stanowisku:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (system zadaniowy czasu pracy),
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- pakiet szkoleń technicznych/obsługa klienta itp.,
- dużą samodzielność m.in. w zakresie elastycznego planowania pracy własnej,
- narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy),
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.