Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent ds. sprzedaży (digital marketing)

zakończona
Opublikowane 2022-04-15 14:34:19

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent ds. sprzedaży (digital marketing)
Wrocław

Opis stanowiska

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

 

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta - agencji digital marketingowej - osoby do pracy na stanowisku:

 

Asystent ds. sprzedaży (digital marketing)
Miejsce pracy: Wrocław/hybryda

 

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • sporządzaniem ofert sprzedaży na podstawie przetargów  publicznych oraz briefu reklamowego od klienta,

  • telefoniczną i mailową obsługą klientów,

  • budowaniem oraz podtrzymywaniem relacji biznesowych z klientami firmy poprzez social media,

  • przygotowywaniem umów współpracy,

  • raportowaniem efektywności działań kanałów dostarczających leady kontaktowe,

  • współpracą z wewnętrznymi działami firmy.

 

Wymagania

To praca dla Ciebie, jeśli:

  • masz min. średnie wykształcenie,

  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,

  • biegle obsługujesz pakiet MS Office,

  • posiadasz doświadczenie pracy w call center, obsłudze klienta (atut mile widziany),

  • cechuje Cię: skrupulatność, komunikatywność oraz inwencja twórcza.

 

Oferujemy

Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

  • dogodną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie,

  • wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy,

  • możliwość pracy w trybie hybrydowym,

  • pakiet różnorodnych kursów i szkoleń branżowych,

  • niezbędne narzędzia pracy: laptop i telefon,

  • pakiet wybranych benefitów pozapłacowych.

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.