Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca klienta (region południe)

zakończona
Opublikowane 2022-04-26 10:45:04

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca klienta (region południe)
Wrocław

Opis stanowiska

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.                           

Obecnie dla naszego Klienta – doradcy oraz dystrybutora urządzeń do automatyki– szukamy osób do pracy na stanowisku:

 

Doradca klienta (region południe)

Miejsce pracy: Wrocław/południe Polski/hybrydowo

 

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów firmy na powierzonym obszarze (południe Polski),
  • opieką nad dotychczasowymi partnerami firmy (branża techniczna, elektryczna, automatyka),
  • planowaniem strategii oraz rozwojem sprzedaży,
  • przygotowywaniem ofert handlowych,
  • budowaniem relacji biznesowych z klientami,
  • doradztwem w zakresie produktów oferowanych przez firmę z uwzględnieniem potrzeb klientów,
  • kształtowaniem pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

To praca dla Ciebie, jeśli:

  • posiadasz min. 1 rok doświadczenia w aktywnej sprzedaży,
  • dobrze obsługujesz pakiet  MS Office (Word, Excel, Outlook) lub Google Docs, 
  • możesz wykazać się doświadczeniem w sprzedaży w branży technicznej, elektrycznej bądź automatyki (atut mile widziany),
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie B1 w zakresie pisania wiadomości mail oraz krótkich rozmów telefonicznych (atut mile widziany),
  • cechują Cię: gotowość do nauki, nastawienie na współpracę w zespole, zdolności organizacyjne, a także wykazywanie inicjatywy w działaniu.

Oferujemy

Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

  • stałą pracę w oparciu o preferowaną formę zatrudnienia (UoP, B2B),
  • wynagrodzenie w wysokości:  3 500 - 5 000 PLN netto + VAT (B2B) + pokrycie składek ZUS przez pracodawcę oraz premię kwartalną,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • pracę w systemie hybrydowym (wyjazdy na terenie południa Polski oraz praca zdalna),
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód na użytek wyjazdów służbowych),
  • pakiet szkoleń wdrożeniowych,
  • pracę we wspierającym zespole,
  • możliwość realizowania własnych pomysłów.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.