Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Internet / E-commerce / Nowe media

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu

zakończona
Opublikowane 2022-04-28 12:43:39

Opis działalności firmy

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom.

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Wrocław

Opis stanowiska

Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych  – osoby do pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu

Miejsce pracy: okolice Wrocławia

 

Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

  • planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu,

  • realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi,

  • optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji,

  • budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing.

 

Wymagania

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w sektorze B2C,

  • posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads,

  • znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu.

  • potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii,

  • cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność.

 

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane),

  • możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe,

  • okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji.

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.