Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Cała Polska
  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Service Delivery Manager z językiem niderlandzkim

Cała Polska

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-08-03 14:09:32

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Service Delivery Manager z językiem niderlandzkim
Cała Polska

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie ICT, poszukujemy osoby na stanowisko:

Service Delivery Manager z językiem niderlandzkim

Miejscepracy: home office, cała Polska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Koordynowanie wewnętrznych i zewnętrznych usług świadczonych dla klientów,
  • Pełnienie funkcji pierwszego punktu eskalacji dla klienta oraz zapewnianie prawidłowej komunikacji,
  • Obsługę zapytań, określanie priorytetów oraz rozwiązywanie problemów klientów,
  • Zarządzanie jakością,
  • Dbanie o zgodność wskaźników KPI/SLA,
  • Monitorowanie, weryfikowanie skuteczności i raportowanie wykonanych usług,
  • Przyczynianie się do naprawy awarii usług oraz ciągłego doskonalenia usług,
  • Współpracę z obszarem biznesu, działem IT oraz Managerami w celu zapewnienia najwyżej jakości dostarczanych usług,
  • Prowadzenie i wspieranie zespołu oraz prawidłowy i terminowy obieg dokumentów pracowniczych,
  • Prawidłowe przetwarzanie danych osobowych przez podległych pracowników w zarządzanym dziale.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego w zarządzaniu procesem świadczenia usług w zróżnicowanym środowisku, w tym w zarządzaniu incydentami, procedurami eskalacji itp.,
  • Biegłej znajomości języka angielskiego i niderlandzkiego,
  • Wiedzy na temat ITIL - różnych procesów i cyklu życia usług, Certyfikat ITIL Foundation będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętności zarządzania zespołem oraz wspierania i mentoringu,
  • Umiejętności zarządzania wrażliwymi i poufnymi informacjami,
  • Umiejętności efektywnego zarządzania i priorytetyzacji zadań, a także komunikatywności i proaktywnego podejścia,
  • Znajomości MS Office,
  • Szkoleń: Agile/ Prince/ certyfikacji technicznej itp., co będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pracę w pełni zdalną,
  • Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę,
  • Pracę w nowoczesnych, międzynarodowym środowisku,
  • Stabilność zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny, zniżki pracownicze, dofinansowanie do okularów,
  • Wczasy pod gruszą,
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz gwarancję work-life balance, indywidualne podejście do każdego pracownika,
  • System nagród motywujący do rozwoju, dodatkowe wsparcie w zakresie rozwoju w postaci szkoleń, kursów, konferencji,
  • Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.