Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Mailowej Obsługi Klienta- J. Niemiecki

Warszawa

, Adore Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2015-03-11 11:34:05

Opis działalności firmy

Oferujemy szeroki zakres profesjonalnych usług z dziedziny HR. Realizujemy procesy rekrutacji pracowników, oceny personelu i doradztwa zawodowego. Rozumiemy, że istotą rekrutacji jest zainteresowanie pewnej liczby ludzi o szczególnych kwalifikacjach podjęciem pracy w danej organizacji, oraz wytworzenie pozytywnych postaw i chęci zatrudnienia. Tak też postępujemy. Kandydaci, z którymi się spotykamy, to też nasi klienci. Naszą największą nagrodą jest satysfakcja i sukces kandydatów, zatrudnionych po naszej rekomendacji.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Mailowej Obsługi Klienta- J. Niemiecki
Warszawa

Opis stanowiska

Naszym klientem jest międzynarodowa firma, zajmująca się wsparciem procesów biznesowych dla czołowych organizacji z różnych branż. Wyróżnia się na rynku pracy, gdyż cechują ją wysokie standardy pracy oraz dbałość o rozwój swoich pracowników, oferując szkolenia wzmacniające kompetencje lub pełne wdrożenie do pracy. Aktualnie stawiają na rozwój swoich struktur poszukując osób biegle władających językiem niemieckim, od których nie wymagają doświadczenia, a jedynie zaangażowania i chęci do pracy w międzynarodowym środowisku.

Zakres obowiązków:

Osoba na  stanowisku Specjalisty ds Obsługi Klienta będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar DACH) drogą mailową.  Jest to profesjonalne doradztwo klientom w ramach rozmaitych kwestii, związanych z użytkowaniem platformy internetowej.

Wymagania

• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
• Dobra znajomość pakietu Office • Dobra organizacja pracy
• Dyspozycyjność  (praca zmianowa z mozliwością pracy na minimum 0,5 etatu; zmiany ustalane między 8.00-22.00 pon.-ndz.; minimum 6 h dziennie, maksimum 10 h dziennie)
• Umiejętność pracy w zespole
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy

• Umowa o pracę z atrakcyjną stawką godzinową
• Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
• Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
• Wzrost wraz z organizacją (realne możliwości awansu wewnątrz struktury firmy - pionowe lub poziome, programy rozwojowe)
• Stabilne zatrudnienie w nowoczesnych strukturach firmy 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.