Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Opole
    (45-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Sales Administrator

Opole

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-11-30 08:33:45

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Sales Administrator
Opole

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klientawiodącego światowego producenta, działającego w branży inżynieryjnej, w związku z rozwojem działu, poszukujemy osoby na stanowisko:

Sales Administrator

Miejscepracy: Opole

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie zamówieniami oraz komunikację z Klientami,
  • Ścisłą współpracę z Inżynierami Sprzedaży,
  • Wprowadzanie zamówień do systemu oraz informowanie klientów o planowanej wysyłce,
  • Monitorowanie płatności klientów,
  • Tworzenie raportów dotyczących zamówień,
  • Zarządzanie i aktualizację dokumentacji (przetargi, umowy, dokumentacja transakcyjna),
  • Posprzedażową obsługę klientów,
  • Współpracę z działami biznesowymi oraz działem serwisu, w celu zapewnienia terminowości dostaw oraz prac serwisowych.

Wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjnym lub w obszarze wsparcia sprzedaży/klientów,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych
  • Postawy proklienckiej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów,
  • Dobrej znajomości pakietu Ms Office,
  • Asertywności, elastyczności oraz umiejętności współpracy z innymi zespołami,
  • Dbałości o szczegóły, dokładności i bardzo dobrej organizacji,
  • Zaangażowania i proaktywnej postawy.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, dodatki na święta oraz opieka medyczna),
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon),
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji m.in. poprzez udział w licznych szkoleniach.