Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Łódź
    (90-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku HR Business Partner

Łódź

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-12-01 16:52:31

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

HR Business Partner
Łódź

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych dla przemysłu, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

HR Business Partner
Miejscepracy: Łódź (hybryda)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Realizację kluczowych, strategicznych projektów HR w oparciu o ścisłą współpracę z lokalnymi i globalnymi oddziałami firmy,
  • Inicjowanie rozwiązań optymalizujących procesy HR, wspierających biznes,
  • Wsparcie polityki personalnej organizacji w zakresie: rotacji, retencji, budowania ścieżek kariery, planowania rozwoju zawodowego etc.  
  • Bieżącą współpracę z zespołem ds. relacji z pracownikami, w celu identyfikacji i rozwiązywania bieżących problemów,
  • Stałą współpracę z zespołami i dostawcami usług, w celu zapewnienia doskonałej komunikacji i implementacji procesów,  
  • Monitorowanie satysfakcji pracowników,
  • Prowadzenie cyklicznych audytów w zakresie HR m.in.: przegląd płac, wydajności i analizy satysfakcji pracowników,
  • Inicjowanie projektów doskonalących obszar HR,
  • Monitorowanie działań i weryfikację ich zgodności z polityką firmy, wewnętrznymi procedurami, regulacjami, przepisami i prawem pracy,
  • Analizę danych i raportowanie działań.

Wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Minimum 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku – preferowane środowisko międzynarodowe,
  • Znajomości zagadnień dotyczących ZZL,
  • Umiejętność planowania zadań i ustalania priorytetów,
  • Wysokich umiejętności komunikacji i współpracy,
  • Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (poziom minimum B2 – do codziennej komunikacji z zespołami i oddziałami firmy),
  • Otwartości na pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, w tym elastyczności i otwartości na zmiany,
  • Znajomości MS Office, w tym Excela i Power Point’a.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Pracę hybrydową (raz w tygodniu), z biura w Katowicach oraz zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Nowoczesne, międzynarodowe środowisko pracy działające w określonych standardach i procedurach,
  • Stabilność zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dostęp do systemu kafeteryjnego, w tym m.in.: ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, zniżki pracownicze,
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz gwarancję work-life balance, indywidualne podejście do każdego pracownika,
  • System nagród motywujący do rozwoju, dodatkowe wsparcie w zakresie rozwoju w postaci szkoleń i kursów,
  • Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.