Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Zabrze
    (41-800)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Administracji

Zabrze

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-03-01 14:34:49

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Administracji
Zabrze

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klientadynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjno-instalatorskiej z branży elektronicznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Administracji

Miejscepracy: Zabrze, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza Przedstawicieli Handlowych,
  • Tworzenie bazy potencjalnych Klientów,
  • Pozyskiwanie ofert dostawców,
  • Weryfikację dokumentacji technicznej, opracowywanie dokumentów i pism,
  • Współpracę z instytucjami zewnętrznymi,
  • Przygotowanie wstępnych kalkulacji i wycen,
  • Ścisłą współpracę z wewnętrznymi działami firmy: R&D, technicznym, handlowym,
  • Cykliczne raportowanie działań, wykonywanie bieżących działań administracyjnych oraz pracę z systemem CRM.

Wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • Wykształcenia co najmniej średniego,
  • Zainteresowania nowym technologiami, co będzie mile widziane,
  • Umiejętności przygotowywania raportów i analiz,
  • Bardzo dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz umiejętności pracy w zespole,
  • Komunikatywności oraz postawy proaktywnej.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B w dynamicznie rozwijającej się, nowoczesnej firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Miłą atmosferę w zgranym, ceniącym poczucie humoru zespole.