Praca na stanowisku Księgowa / Księgowy
Piaseczno
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2023-03-24 12:39:01
Opublikowane 2023-03-24 12:39:01
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Księgowa / Księgowy
Piaseczno
Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – globalnej firmy przemysłowej działającej w obszarze produkcji i inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: okolice Piaseczna, woj. mazowieckie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Uzgadnianie księgi pomocniczej AP do księgi głównej,
- Weryfikację i księgowanie dokumentów zakupu,
- Bezpośrednią współpracę z zespołem księgowym w Rumunii,
- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- Przygotowanie płatności oraz wprowadzanie ich do aplikacji bankowych,
- Aktywny udział w zamknięciu miesiąca.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia na analogicznym stanowisku pracy w środowisku międzynarodowym,
- Wykształcenia wyższego kierunkowego (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia),
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Znajomości polskiej ustawy o rachunkowości oraz praktycznej znajomości przepisów podatkowych,
- Doświadczenie w migracji procesów księgowych będzie mile widziane,
- Znajomości MS Office, w szczególności Excel,
- Dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy w zespole oraz zaangażowania.
Oferujemy
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia na analogicznym stanowisku pracy w środowisku międzynarodowym,
- Wykształcenia wyższego kierunkowego (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia),
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Znajomości polskiej ustawy o rachunkowości oraz praktycznej znajomości przepisów podatkowych,
- Doświadczenie w migracji procesów księgowych będzie mile widziane,
- Znajomości MS Office, w szczególności Excel,
- Dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy w zespole oraz zaangażowania.