Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Żory
    (44-240)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Export Director (FMCG)

Żory

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-04-26 09:32:07

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Export Director (FMCG)
Żory

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – polskiej firmy produkcyjnej o międzynarodowych relacjach biznesowych budowanych od ponad 20 lat, poszukujemy Dyrektora, który rozwinie dział handlowy w Polsce i poszerzy kontakty biznesowe za granicą.

Export Director (FMCG)

Miejscepracy: Żory, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Rozwój działu handlowego i zespołu sprzedażowego,
  • Przygotowanie strategii biznesowej i monitorowanie realizacji planów sprzedażowych,
  • Utrzymanie relacji ze stałymi Klientami i rozwój biznesu – szczególnie w sektorze zagranicznym,
  • Stały monitoring rynku i reagowanie na zmiany,  
  • Budowanie nowych kanałów sprzedażowych (obecnie 70% export),
  • Inicjowanie działań w ramach strategii firmy,
  • Negocjowanie umów handlowych i zawieranie kontraktów,
  • Udział w międzynarodowych targach branżowych.

Wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym doświadczenia w budowaniu lub rozwoju zespołu handlowego,
  • Znajomości branży spożywczej lub szeroko pojętego FMCG - są warunkiem koniecznym,
  • Kompetencji liderskich, umiejętności współpracy, dobrej organizacji pracy, samodzielności,
  • Swobodnej komunikacji w j. angielskim (min. B2) również w zakresie słownictwa biznesowego – co będzie wykorzystywane w negocjacjach handlowych i ofertowaniu,
  • Zaangażowania i chęci podejmowania własnych inicjatyw,
  • Doświadczenia w pozyskiwaniu klientów, budowaniu relacji z klientem biznesowym oraz umiejętności negocjacyjnych,
  • Gotowości do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy,
  • Otwartości na podróże służbowe z uwagi na udział w targach branżowych za granicą,
  • Znajomości strategii sprzedażowych i mapowania rynku,
  • Dobrej znajomości Excela, analizy danych i wyciągania wniosków, w tym planowania budżetu opartego na twardych danych,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Pracę stacjonarną w firmie nowoczesnej, ekologicznej, niebojącej się nowatorskich pomysłów i rozwiązań,
  • Możliwość pracy w środowisku przyjaznym, które dba o system wartości, w firmie oferującej mądre i dobre rozwiązania dla sektora: FMCG, tekstylia i szeroko pojętego przemysłu,
  • Wsparcie przełożonego w podejmowaniu inicjatyw,
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie negocjowane indywidualnie,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Samochód służbowy klasy A,
  • Dostęp do platformy Smart Lunch – tj. dofinansowanie Lunchu,
  • Pracę w godzinach business hours – od poniedziałku do piątku,
  • Możliwość dopasowania podróży służbowych do Twoich możliwości i potrzeb biznesu,
  • Miejsce parkingowe na terenie firmy,
  • Bardzo dogodną lokalizację firmy – dobrze skomunikowanej z miastami ościennymi – Katowice, Tychy, Pszczyna, Mikołów, Rybnik.