Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Zabrze
    (41-800)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Młodszy Specjalista ds. ofertowania i realizacji

Zabrze

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-07-20 09:31:19

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Młodszy Specjalista ds. ofertowania i realizacji
Zabrze

Opis stanowiska

SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta– dynamicznie rozwijającej się firmy działającej na rynku klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. ofertowania i realizacji

Miejscepracy: Zabrze

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Sporządzanie ofert na prace serwisowe i inwestycyjne w zakresie systemów klimatyzacji i wentylacji,
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych,
  • Bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym,
  • Współpracę z działem serwisu w zakresie organizowania prac oraz dostaw towarów,
  • Wykonywanie innych niezbędnych zadań związanych z w/w stanowiskiem.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w branży HVAC,
  • Wykształcenia średniego (technicznego)
  • Znajomości zasad kosztorysowania technicznego i przygotowywania ofert z zakresu instalacji sanitarnych,
  • Umiejętności pracy zespołowej,
  • Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z klientem,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Znajomość programów do kosztorysowania oraz CRM,
  • Podstawowa znajomość AutoCad.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie (w zależności od preferencji), w pełnym wymiarze czasy pracy,
  • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w szkoleniach,
  • Abonament medyczny,
  • Dofinansowanie karty sportowej „Open”,
  • Ubezpieczenie NNW.