Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Produkcja

Lokalizacje

  • Gliwice
    (44-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Strategic Purchasing Manager

Gliwice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-09-01 11:53:35

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Strategic Purchasing Manager
Gliwice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klientamiędzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Strategic Purchasing Manager

Miejscepracy: Gliwice

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Opracowanie i realizację strategii zakupowej: tworzenie planów zakupowych, przygotowywanie raportów i analiz zakupowych,
  • Analizę i kalkulację kosztów zakupów oraz opracowywanie strategii redukcji kosztów,
  • Negocjowanie umów z kluczowymi dostawcami, w tym kosztów, warunków dostaw, usług i jakości,
  • Utrzymywanie strategicznych relacji w zakresie zaopatrzenia i rozwijanie silnych partnerstw,
  • Współpracę z działem zakupów w celu identyfikacji i poszukiwania nowych możliwości dla dostawców,
  • Przeprowadzanie badań rynku oraz tworzenie kosztorysów i prognoz,
  • Zatrudnianie, szkolenie i zarządzanie pracownikami działu zakupów.

Wymagania

  • Wykształcenia wyższego z obszaru ekonomii, finansów lub logistyki,
  • Kilkuletniego doświadczenia zawodowego w obszarze zakupów na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenia zawodowego w branży przemysłowej – co będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia,
  • Komunikatywności oraz umiejętności zarządzania zespołem,
  • Umiejętności negocjacyjnych,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz zarządzania czasem,
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych w celu rozwijania, promowania i utrzymywania strategicznych relacji w zakresie zaopatrzenia.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w międzynarodowej organizacji w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt b2b,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatki płacowe (dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, premia za brak absencji, dodatek urlopowy),
  • Laptop, telefon oraz samochód służbowy do użytku prywatnego,
  • Dodatki pozapłacowe takie jak lekcje językowe online, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, prywatna opieka medyczna,
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę z dużymi możliwościami rozwoju i zdobywania nowych obszarów wiedzy zawodowej.