Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Team Liderów rynku hiszpańskim

Warszawa

, HCEWW
zakończona
Opublikowane 2015-11-03 10:15:51

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Team Liderów rynku hiszpańskim
Warszawa

Opis stanowiska

HCEWW świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rekrutacji dla branż: IT, farmacja, logistyka, obsługa klienta, e-commerce, finanse, przemysł, HR.
Od lat dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci otrzymywali rekomendacje najlepszych specjalistów. Dla jednego z liderów branży sprzedaży tworzymy nowy zespół, dlatego poszukujemy:

Specjalistów ds. Obsługi Klienta/ Team Liderów rynku hiszpańskiego

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych. Nie wymagamy doświadczenia - oferujemy pakiet niezbędnych szkoleń. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe.
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie.

Wymagania

• biegła znajomość języka hiszpańskiego;
• wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
• zdolności sprzedażowe;
• samodzielność w działaniu;
• odpowiedzialność za powierzone zadania;
• motywacja i zaangażowanie;
• entuzjazm, pozytywne nastawienie, poczucie humoru;
• gotowość do pracy w Warszawie.

Obowiązki:

• kompleksowa obsługa klienta w języku hiszpańskim;
• doradztwo produktowe i sprzedażowe;
• dbanie o relacje z klientami i dobry wizerunek firmy;
• praca na wewnętrznym systemie wysyłkowym;
• praca wyłącznie na bazie stałych klientów,

Oferujemy

• stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
• atrakcyjne warunki współpracy;
• premiowanie dobrych wyników;
• przyjazną atmosferę;
• elastyczne godziny pracy.

Jeśli posiadasz zdolności przywódcze, masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem aplikuj na Team Lidera.
Do Twoich zadań będzie należało:
• wdrażanie I szkolenie nowych pracowników,
• identyfikowanie potrzeb szkoleniowych,
• raportowanie,
• bezpośredni kontakt z Kadrą Zarządzającą,
• kontrola pracy zespołu.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.