Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Rozliczeń i Obsługi Klienta

Warszawa

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-10-06 10:09:42

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Rozliczeń i Obsługi Klienta
Warszawa

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Rozliczeń i Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa (Praga Północ), woj. mazowieckie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wprowadzanie i weryfikowanie faktur oraz umów, aktualizację danych w systemie wewnętrznym, wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości,
  • Weryfikację i opis merytoryczny faktur oraz innych dokumentów księgowych pod kątem przekazania ich do płatności,
  • Redagowanie pism, obsługę reklamacji i korespondencji z klientami,
  • Przygotowywanie raportów dla klientów firmy w zakresie powierzonego obszaru,
  • Wykonywanie na rzecz klientów zleconych analiz oraz raportów wewnętrznych,
  • Prowadzenie bieżącej korespondencji oraz udzielanie odpowiedzi na pytania klientów (kontakt telefoniczny i mailowy).

Wymagania

  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość),
  • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej praktycznej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
  • Mile widziana znajomości branży energetycznej,
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Sumienności, dokładności oraz zdolności analitycznego myślenia,
  • Samodzielności oraz odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Umiejętności rozwiązywania problemów, pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu.

Oferujemy

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
  • Umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B – w zależności od preferencji kandydata,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze,
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
  • Niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon),
  • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.