Praca na stanowisku Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG
Lublin
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2023-10-06 16:35:13
Opublikowane 2023-10-06 16:35:13
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG
Lublin
Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta – firmy dystrybucyjnej, działającej w branży spożywczej, mająca ugruntowaną pozycję na rynku, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży - FMCG
Miejsce pracy: woj. mazowieckie, podlaskie, lubelskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych,
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy na terenie woj.: mazowieckiego, lubuskiego i podlaskiego,
- Realizację celów sprzedażowych,
- Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
- Analizę danych sprzedażowych, zarządzanie budżetem oraz materiałami POS.
Wymagania
- 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży FMCG,
- Doświadczenia zawodowego w zarządzaniu pracą podległego zespołu sprzedażowego,
- Znajomości rynku detalicznego na podległym terenie,
- Umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych oraz budowania długofalowych relacji z klientami,
- Bardzo dobrej organizacji pracy i zaangażowania,
- Bardzo dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w tym Excela),
- Czynnego prawa jazdy kat. B.
Oferujemy
- Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód),
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy,
- Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy,
- Pracę z rozpoznawalnymi markami produktów spożywczych,
- Możliwości rozwoju zawodowego, w tym awansu.