Praca na stanowisku Kierownik Działu Marketingu
Sosnowiec
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2023-11-09 16:24:24
Opublikowane 2023-11-09 16:24:24
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Kierownik Działu Marketingu
Sosnowiec
Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą prestiżowe projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta – lidera w branży edukacyjnej,
w związku z rozwojem organizacji, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Działu Marketingu
Miejscepracy: Sosnowiec, woj. śląskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie 6-osobowym działem marketingu, w tym delegowanie zadań, koordynacja projektów oraz planowanie i nadzór nad ich realizacją,
- Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej (ok. 70% offline i 30 % online), w tym planowanie budżetu,
- Monitorowanie działań konkurencji i potrzeb rynku,
- Wsparcie działań handlowych i wizerunkowych, szczególnie w zakresie wprowadzenia na rynek nowych usług,
- Raportowanie i analiza bieżących efektów, w celu reagowania na zmiany i poprawę efektywności kampanii,
- Kompleksowa koordynacja działań marketingowych i PR-owych,
- Wysoka dbałość o komunikację we wszystkich mediach (FB, LI, Instagram i Tik Tok) oraz sprawdzanie efektywności kampanii,
- Stałe monitorowanie działań konkurencji i odpowiadanie na bieżące potrzeby rynku,
- Ścisła współpraca z innymi działami uczelni.
Wymagania
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Marketing, PR, Filologia, Dziennikarstwo, Zarządzanie lub pokrewne).
- Minimum 3-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (Lider, Kierownik lub Koordynator), ze szczególnym uwzględnianym samodzielnego planowania strategii marketingowych oraz zarządzania zespołem – warunek konieczny,
- Wiedzy z zakresu szeroko pojmowanego marketingu, aktualnych trendów i narzędzi marketingowych,
- Praktycznej znajomości zasad lejka sprzedażowego oraz narzędzi analitycznych np. Google Analytics etc., w celu weryfikacji efektywności działań,
- Znajomości j. angielskiego – co będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Pracę w organizacji dla której człowiek i współpraca są kluczem do sukcesu,
- Przyjazny onboarding i wsparcie zespołów i przełożonych na start,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym i okazjonalnymi bonusami,
- Elastyczny system pracy, w tym możliwość hybrydy po okresie wdrożenia,
- Realne możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji w oparciu o szkolenia zewnętrzne i edukację,
- Nowoczesne narzędzia i przyjazne środowisko pracy,
- Różnorodne dodatki pracownicze i bogaty pakiet dofinansowania m.in.: nauki i posiłków,
- Dodatkowy pakiet korzyści: m.in. ubezpieczenie na życie i opieka zdrowotna.