Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Logistyka / Spedycja / Magazynowanie

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Piekary Śląskie
    (41-940)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Główny Specjalista ds. Zakupów

Piekary Śląskie

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2024-01-26 09:39:46

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Główny Specjalista ds. Zakupów
Piekary Śląskie

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w swojej branży na rynku polskim i zagranicznym, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Główny Specjalista ds. Zakupów
Miejscepracy: Piekary Śląskie, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kompleksowe zarządzanie procesem zakupów oraz dostawcami,
  • Prowadzenie analiz rynkowych oraz negocjacji z dostawcami,
  • Analizę ofert oraz prowadzenie dokumentacji,
  • Monitorowanie oraz ocenę jakości i terminowości dostawców,
  • Ścisłą współpracę z innymi działami firmy, w celu optymalizacji rozwiązań i kosztów.

Wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Znajomości rynku dostawców,
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji popartymi sukcesami,
  • Komunikatywności,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych i organizacyjnych.
  • Doświadczenia w branży spożywczej, co będzie dodatkowym atutem,

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (Medicover Sport, dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne),  
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pełne wdrożenie na stanowisko oraz szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • Stabilną pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku.