Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Tychy
    (43-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent/ Asystentka Zarządu

Tychy

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2024-01-29 14:22:52

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent/ Asystentka Zarządu
Tychy

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – firmy consultingowej rozwijającej się na rynku polskim i europejskim, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Tychy, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie kalendarza spotkań oraz planowanie czasu pracy Zarządu,
  • Wsparcie w bieżących działaniach administracyjnych,
  • Organizację zebrań, szkoleń oraz spotkań,
  • Koordynację komunikacji z klientami,
  • Wsparcie w zarządzaniu projektami,
  • Analizę rynku i konkurencji,
  • Koordynację sprawnego przepływu informacji w firmie.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenia wyższego (mile widziane: ekonomiczne, handlowe, finansowo-rachunkowe),
  • Bardzo dobrej obsługi komputera,
  • Umiejętności organizacyjnych, planowania i samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Umiejętności wyszukiwania informacji,
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
  • Znajomości organizacji spółki z o.o.,
  • Gotowości do odbywania sporadycznych podróży służbowych

Oferujemy

  • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, premie świąteczne i urodzinowe),
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,
  • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy.