Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Pracownik administracyjno-handlowy

zakończona
Opublikowane 2024-02-04 02:59:02

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Pracownik administracyjno-handlowy
Wrocław

Opis stanowiska

  • Utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, doradztwo w zakresie asortymentu oferowanego przez firmę
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
  • Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Obsługa systemu CRP (po przeszkoleniu)
  • Przygotowywanie ofert dla klientów
  • Wypisywanie zamówień pozyskanych w trakcie rozmów z klientami
  • Realizowanych celów sprzedażowych

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziany profil techniczny
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS office
  • Umiejętność nawiązywania relacji, zdolności komunikacyjne
  • Pozytywne usposobienie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
  • Mile widziany zmysł techniczny
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu
  • Nie jest wymagana znajomość języków obcych
  • Doświadczenie nie jest konieczne, aczkolwiek mile widziane
  • Odpowiedzialność, konsekwencja, rzetelność, dokładność, cierpliwość
  • Gotowość do wykonywania pracy w trybie stacjonarnym

Oferujemy

  • Bezpośrednie zatrudnienie w rodzinnej firmie handlowej specjalizującej się w sprzedaży i serwisie części do sprężarek
  • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie (do emerytury!) w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin, w oparciu o umowę o pracę
  • Stałe godziny pracy 8.00-16.00
  • Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii od obrotu
  • Pracę w zgranym kilkunastoosobowym zespole
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Przeszkolenie i wdrożenie do pracy