Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalisty ds. Ofertowania (branża kolejowa)

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2024-03-01 16:16:08

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalisty ds. Ofertowania (branża kolejowa)
Katowice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – polskiej firmy z długoletnią tradycją i bogatym doświadczeniem w sektorze kolejowym, poszukujemy:

Specjalisty ds. Ofertowania (branża kolejowa)

Miejscepracy: Katowice, woj. śląskie,

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowanie oferty handlowej na projekty budowlane w sektorze kolejowym, w tym kompletowanie dokumentacji wymaganej w przetargach,
  • Analiza i weryfikacja zapytań ofertowych od Klienta, negocjowanie z warunków umów i terminów realizacji zamówień,
  • Koordynacja projektu i monitorowanie postępu prac na każdym ich etapie,
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy, m.in.: Rozwoju i Produkcji,
  • Udział w wizjach lokalnych u Klienta (max. 2-3 wyjazdy na miesiąc), w celu przedmiarowania robót, przygotowania regulaminu budowy i przejęcia placu budowy,
  • Przygotowanie kosztorysów robót i usług budowlanych w oparciu o założenia technologiczne i techniczne,
  • Analiza konkurencji i bieżących zapytań przetargowych z rynku,
  • Raportowanie postępu bieżących prac oraz odchyleń kosztowych i terminowych,
  • Udział w konferencjach i targach branżowych.

Wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku - w zakresie ofertowania bądź zarządzania projektem budowlanym,
  • Bardzo dobrej umiejętności czytania dokumentacji przetargowej i technicznej,
  • Doskonałej wiedzy technicznej oraz analizy dokumentacji przetargowej i projektów budowlanych,
  • Dobrej orientacji w zakresie technologii i wymogów ustawowych,
  • Wysokiego poziomu komunikatywności pozwalającej na sprawną i profesjonalną współpracę z Klientem,
  • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego (min. B1),
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office i dowolnego programu do ofertowania,
  • Otwartości na podróże służbowe z uwagi na wizje lokalne u Klienta i udział w targach branżowych,
  • Dobrej organizacji pracy i umiejętności negocjacyjnych,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Pracę w kameralnym zespole firmy z wieloletnią tradycją,
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkową premią,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę w godzinach business hours – od poniedziałku do piątku (7-15),
  • Przyjemny biurowiec z miejscem parkingowym,
  • Przyjazną atmosferę współpracy bez sztywnego dress codu,
  • Bardzo dogodną lokalizację firmy, dobrze skomunikowaną z Tychami i Mikołowem.