Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Cała Polska
  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Area Sales Manager Poland

Cała Polska

, SMART-HR
249 dni do końca
Opublikowane 2024-03-18 15:06:40

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Area Sales Manager Poland
Cała Polska

Opis stanowiska

Dla naszego klienta – globalnej firmy specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów z branży inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem w Europie, poszukujemy osoby na stanowisko:

Area Sales Manager Poland

Miejscepracy: cała Polska

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wprowadzenie produktów firmy na rynek polski,
  • Rozwój ryku i następnie struktur sprzedażowych na podległym terenie,
  • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej na rynku krajowym,
  • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisanie kontraktu,
  • Negocjowanie i finalizowanie kontraktów biznesowych z największymi hurtowniami i sieciami,
  • Ścisłą współpracę z siedzibą firmy zlokalizowaną w Wielkiej Brytanii,
  • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi klienta,
  • Utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
  • Monitoring konkurencji, analizę ich działań oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości realizacji strategii firmy,
  • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w zakresie wprowadzenia na rynek produktów oraz w sprzedaży B2B,
  • Doświadczenia zawodowego w zakresie rozwijania struktur sprzedażowych,
  • Umiejętności prowadzenia rozmów na szczeblu ogólnokrajowym, w tym z sieciami handlowymi,
  • Umiejętności planowania strategicznego, bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, wysokich umiejętności negocjacyjnych,
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość branży narzędzi i akcesoriów budowlanych będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętności pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Excela oraz narzędzi komunikacyjnych,
  • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów. 
  • Gotowości do odbywania podróży służbowych.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
  • Szkolenia produktowe w Londynie,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Samodzielność i dużą decyzyjność w działaniu,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego, w tym w strukturach międzynarodowych.