Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Lokalizacje

  • Łomianki
    (05-092)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Zastępca Dyrektora Finansowego

Łomianki

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2024-04-29 12:01:03

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Zastępca Dyrektora Finansowego
Łomianki

Opis stanowiska

Dla naszego klienta – światowego lidera oferującego innowacyjne rozwiązania dla przemysłu, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Zastępca Dyrektora Finansowego

Miejscepracy: okolice Łomianek, woj. mazowieckie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie płynnością finansową firmy oraz zabezpieczanie ryzyka kursowego i stóp procentowych,
  • Aktywny udział w przygotowaniu budżetów,
  • Optymalizację struktury kosztów i poziomu aktywów obrotowych, ocenę projektów inwestycyjnych,
  • Aktywne zarządzanie limitami kredytowymi klientów oraz ocenę ryzyka kredytowego klienta,
  • Obliczanie zapasów magazynowych,
  • Kontrolę rozliczeń finansowych z klientami i dostawcami,
  • Nadzorowanie procesów kontroli wewnętrznej i zewnętrznej oraz przygotowywanie analiz i informacji finansowych na potrzeby spółki, GUS i organów podatkowych,
  • Kontakty i współpracę z biegłymi rewidentami, bankami, towarzystwami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi,
  • Ścisłą współpracę z Zarządem spółki:przygotowywanie prezentacji, analiz i raportów z działalności firmy oraz przygotowywanie danych na posiedzenia Rady Nadzorczej.

Wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • 10-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości,
  • Wykształcenia wyższego kierunkowego z obszaru finansów, rachunkowości, ekonomii,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Znajomości języka niemieckiego – co będzie dodatkowym atutem ale nie jest koniecznie wymagane,
  • Bardzo dobrej praktycznej wiedzy z obszaru księgowości, sprawozdawczości i finansów,
  • Bardzo dobrej znajomości arkusza kalkulacyjnego Excel,
  • Samodzielności, dokładności oraz terminowości,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy oraz wysokiej motywacji do pracy,
  • Doświadczenie zawodowe w firmie produkcyjnej będzie mile widziane,
  • Znajomość SAP-a będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych,
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach.