Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Tychy
    (43-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Finansowych

Tychy

, SMART-HR
44 dni do końca
Opublikowane 2024-05-10 10:48:02

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Finansowych
Tychy

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja wd ziałaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta– firmy konsultingowej, działającej na rynku polskim i europejskim, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Finansowych

Miejsce pracy: Tychy, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wspomaganie w zarządzaniu procesami finansowo-księgowymi w Organizacji,
  • Współkoordynowanie i przygotowywanie budżetów, prognoz finansowych oraz analizy odchyleń,
  • Współpracę w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii dla organizacji na terenie kraju,
  • Zarządzanie płynnością finansową Organizacji,
  • Aktualizację modeli kosztowych Organizacji,
  • Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych wraz z działem księgowym,
  • Realizację obowiązków informacyjnych i podatkowych Spółek.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego w rolach finansowych (menadżer, kontroler, główny księgowy),
  • Wykształcenia wyższego z zakresu finansów, ekonomii lub pokrewnych,
  • Znajomości zagadnień rachunkowości, analizy finansowej oraz prawa podatkowego,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w międzynarodowych organizacjach,
  • Znajomość systemu klasy ERP będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobrej organizacja pracy własnej,
  • Dokładności, systematyczności i zaangażowania.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze,
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport),
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę pracy,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego i stałe zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu europejskim.