Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Ostrawa
    (Republika Czeska)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Account Manager – branża opakowań

Ostrawa

, SMART-HR
44 dni do końca
Opublikowane 2024-05-15 11:47:06

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Account Manager – branża opakowań
Ostrawa

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Account Manager – branża opakowań

Miejsce pracy: Ostrawa/Ołomuniec/Morawy/Kotlina Kłodzka/

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
  • Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
  • Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów,
  • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej,
  • Przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
  • Bieżące raportowanie wyników pracy,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym.

Wymagania

  • 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w branży opakowań z tektury,
  • Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B,
  • Umiejętności analizy rynku oraz praktycznego wykorzystania płynących z niej wniosków,
  • Zaangażowania i orientacji na realizację założonych celów,
  • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i motywacji do pracy w terenie,
  • Dobrej znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
  • Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
  • Program rozwojowy podnoszący kwalifikacje,
  • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
  • Prace mobilną i elastyczny system pracy.