Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent Księgowości /Asystentka Księgowości

Warszawa

, SMART-HR
29 dni do końca
Opublikowane 2024-12-19 12:32:57

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent Księgowości /Asystentka Księgowości
Warszawa

Opis stanowiska

SMART-HR - JesteśmyAgencjąRekrutacyjnąrealizującąambitneprojektyrekrutacyjnedlanaszych Klientów.Cechujenasprecyzjawdziałaniuorazkrótkiczasrealizacjizleceń.

Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się biura rachunkowego obsługującego firmy z całej Polski, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Asystent Księgowości /Asystentka Księgowości

Miejsce pracy: Warszawa (Włochy)

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wprowadzanie dokumentów źródłowych w systemie,
  • Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej,
  • Księgowanie dokumentów finansowych,
  • Wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań,
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.

Wymagania

  • Wykształcenia kierunkowego (rachunkowość lub pokrewne),
  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • Znajomości programu księgowego (Rewizor, Rachmistrz Nexo będzie mile widziana),
  • Dobrej znajomość pakietu MS Office,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy w zespole oraz chęci do poszerzania wiedzy i zaangażowania w wykonywaną pracę.

Oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań, samodzielną pracę w rozwijającej się i stabilnej firmie, w przyjaznym środowisku i atmosferze,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub zlecenie w zależności od preferencji kandydata,
  • Zatrudnienie w pełnym bądź niepełnym wymiarze czasu pracy – w zależności od możliwości,
  • Ubezpieczenie medyczne,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Wsparcie doświadczonego zespołu.