Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Zdrowie/ Opieka / Rekreacja

Lokalizacje

  • Święta Katarzyna
    (55-010)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Kierownik apteki - Święta Katarzyna (CA-PL)

31 dni do końca
Opublikowane 2025-09-06 02:08:03

Opis działalności firmy

Od ponad 15 lat organizujemy legalne i bezpieczne zatrudnienie zarówno w Polsce jak i za granicą.


Koncepcja jest Agencją Pośrednictwa Pracy w kraju i za granicą. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. Specjalizujemy się w pośrednictwie pracy za granicę - głównie do Niemiec i Holandii. Posiadamy również oferty zatrudnienia na terenie Polski. Posiadamy oferty pracy za granicą dla specjalistów wyższego i niższego szczebla w różnych branżach, m.in. budownictwo, transport, inżynieria, przemysł. 

Nasze bogate doświadczenie pozwala nam na dostarczanie najskuteczniejszych rozwiązań rekrutacyjnych.
Dzięki fachowej obsłudze naszych pracowników i nienagannej organizacji pracy, nasze biuro wciąż poszerza grono zadowolonych klientów oraz partnerów zagranicznych.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Kierownik apteki - Święta Katarzyna (CA-PL)
Święta Katarzyna

Opis stanowiska

  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem apteki
  • Zarządzanie personelem apteki
  • Wykonywanie czynności fachowych polegających na wytwarzaniu i wydawaniu produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych
  • Monitorowanie stanów w magazynie aptecznym

Wymagania

  • Ukończone studia magisterskie na kierunku farmacja
  • Czynne prawo do wykonywania zawodu
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Mile widziana osoba mobilna
  • Umiejętności kierownicze
  • Elastyczność, wysoka motywacja, umiejętności organizacyjne
  • Znajomość obsługi programu do zarządzania apteką

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź kontrakt B2B
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz umiejętności – do negocjacji
  • Pracę w systemie 2-zmianowym: 07:00-15:00 oraz 13:00-21:00
  • Możliwość dalszego rozwoju
  • Pracę w zgranym i lojalnym zespole