Praca na stanowisku Telefoniczna obsługa Klientów wydawnictwa
Rzeszów
, Axell Polska 2004 Sp. z o. o.zakończona
Opublikowane 2015-11-12 11:56:06
Opublikowane 2015-11-12 11:56:06
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Telefoniczna obsługa Klientów wydawnictwa
Rzeszów
Opis stanowiska
APT Axell Polska 2004 Sp. z o.o. (nr cert. 954) należąca do holenderskiej grupy Carpenter Europe, poszukuje dla swojego Klienta osób do: Telefonicznej obsługi Klienta - projekt wydawnictwa.Rodzaj pracy: praca tymczasowa.
Do zadań kandydata należeć będzie obsługa Klientów oraz przedstawienie ofert i artykułów znanego wydawnictwa.
Wymagania
- komunikatywność,- poprawna dykcja i miły głos,
- znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność
Oferujemy
- pracę od poniedziałku do piątku + dwie soboty w skali miesiąca,- umowę zlecenie,
- stawkę godzinową (w zależności od ilości przepracowanych godzin)+ wysokie premię za wyniki,
- profesjonalne szkolenia wewnętrzne,
- elastyczny system pracy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.