Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Rzeszów
    (35-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Telefoniczna obsługa Klientów wydawnictwa

Rzeszów

, Axell Polska 2004 Sp. z o. o.
zakończona
Opublikowane 2015-11-12 11:56:06

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Telefoniczna obsługa Klientów wydawnictwa
Rzeszów

Opis stanowiska

APT Axell Polska 2004 Sp. z o.o. (nr cert. 954) należąca do holenderskiej grupy Carpenter Europe, poszukuje dla swojego Klienta osób do: Telefonicznej obsługi Klienta - projekt wydawnictwa.

Rodzaj pracy: praca tymczasowa.

Do zadań kandydata należeć będzie obsługa Klientów oraz przedstawienie ofert i artykułów znanego wydawnictwa.

Wymagania

- komunikatywność,
- poprawna dykcja i miły głos,
- znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność

Oferujemy

- pracę od poniedziałku do piątku + dwie soboty w skali miesiąca,
- umowę zlecenie,
- stawkę godzinową (w zależności od ilości przepracowanych godzin)+ wysokie premię za wyniki,
- profesjonalne szkolenia wewnętrzne,
- elastyczny system pracy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.