Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Czeladź
    (41-250)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. przetargów, pozyskiwania funduszy i marketin

Czeladź

, ELMECH KAZETEN SP Z O.O.
zakończona
Opublikowane 2015-11-18 09:56:01

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. przetargów, pozyskiwania funduszy i marketin
Czeladź

Opis stanowiska

Elmech Kazeten Sp. z o.o. (Grupa Korporacji Aerologii Górniczej) to firma o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym, lider w zakresie produkcji nowoczesnych oraz innowacyjnych rozwiązań dla branży górniczej.
Wentylatory lutniowe oraz pompy szlamowe zatapialne Elmech Kazeten to najwyższej klasy, nowoczesne urządzenia, które cieszą się uznaniem klientów oraz górniczych środowisk eksperckich.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Specjalista ds. przetargów, pozyskiwania funduszy i marketingu.
Miejsce pracy: Czeladź, ul. Nowopogońska 98

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała za:
• Sporządzanie i weryfikacja dokumentacji związanej z procesem przetargowym,
• Prowadzenie aukcji elektronicznych,
• Szeroko rozumiane ofertowanie,
• Analiza i monitoring rynku ,
• Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji,
• Koordynacja działań związanych z udziałem firmy w konferencjach, kongresach, galach, spotkaniach giełdowych, targach branżowych,
• Pozyskiwanie i realizacja projektów dotyczących zewnętrznego źródła finansowania,
• Uczestniczenie w negocjacjach cenowych i spotkaniach handlowych, marketing,
• Prowadzenie i nadzór nad sprawami informatycznymi w Spółce,

Wymagania

• wyższego wykształcenia, preferowany profil prawno-administracyjny,
• minimum rocznego doświadczenia w przygotowywaniu i koordynowaniu przetargów,
• biegła i praktyczna znajomość Prawa zamówień publicznych i innych aktów wykonawczych,
• mile widziana komunikatywna znajomości języka angielskiego i programów graficznych,
• nastawienia na przestrzeganie norm i standardów,
• zorientowania na cele,
• skrupulatności i dobrej organizacji pracy własnej.

Oferujemy

• stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, na podstawie umowy o pracę,
• szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
• wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zaangażowania,
• miłą atmosferę w zgranym zespole.


Prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.