Praca na stanowisku Konsultant Klienta Indywidualnego Aegon
Kraków
, Aegon Polskazakończona
Opublikowane 2015-11-20 13:00:10
Opublikowane 2015-11-20 13:00:10
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Konsultant Klienta Indywidualnego Aegon
Kraków
Opis stanowiska
Praca w naszym dziale, to unikatowa szansa brania udziału w tworzeniu działu Telemarketingu od samego początku. To szansa dająca możliwość rozwoju i awansu zawodowego dla każdego, kto zdecyduje się na współpracę z nami. Co istotne, projekt w którym będziesz brał udział to nie jest sprzedaż telefoniczna.Zakres obowiązków:
- umawianie spotkań dla Przedstawicieli Handlowych,
- realizowanie celów efektywnościowych i jakościowych,
- dbanie o pozytywny wizerunek organizacji.
Wymagania
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,- determinacja, zaangażowanie i nastawienie na sukces,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość obsługi komputera
- doświadczenie w branży Call Center będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- atrakcyjny, uczciwy i przejrzysty system wynagrodzeń oparty o stawkę godzinową, premię oraz prowizję,- pakiet niezbędnych szkoleń oraz cykliczny plan szkoleń z kompetencji miękkich,
- możliwość pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi,
- pracę w godzinach popołudniowych 14:00 - 20:00.
- wynagrodzenie wypłacane w interwale tygodniowym,
- elastyczny grafik pracy
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,
- pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Krakowa (Biurowiec State Street obok Galerii Kazimierz).
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych” Dz. U. Nr. 133 poz. 833."
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.