Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Sosnowiec
    (18-413)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Telefoniczny konsultant - infolinia przychodząca - JĘZYK CZESKI

Sosnowiec

, Aspiro Consulting
zakończona
Opublikowane 2015-11-20 13:08:00

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Telefoniczny konsultant - infolinia przychodząca - JĘZYK CZESKI
Sosnowiec

Opis stanowiska

Opis stanowiska

- profesjonalna telefoniczna obsługa wyłącznie infolinii przychodzącej w języku czeskim
- rozwiązywanie zgłaszanych problemów
- praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika
- weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem

Wymagania

- dobra znajomość języka czeskiego
- zaangażowanie
- umiejętność nawiązywania kontaktu, komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- umiejętność płynnego i logicznego wysławiania się
- miły tembr głosu oraz nienaganna dykcja
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- elastyczny czas pracy
- dobre warunki płacy wraz z systemem premiowym
- szkolenie wprowadzające
- przyjazne, komfortowe miejsce pracy
- pełne wsparcie i przejrzyste zasady współpracy
- przyjazny zespół współpracowników oraz przełożonych
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.