Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Młodszy specjalista ds. wsparcia oprogramowania

Kraków

, ITFS Sp. z.o.o.
zakończona
Opublikowane 2015-11-23 16:39:29

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Młodszy specjalista ds. wsparcia oprogramowania
Kraków

Opis stanowiska

Aktualnie dla naszego klienta będącego firmą o globalnym zasięgu, świadczącą usługi z zakresu consultingu IT. Poszukujemy 3 kandydatów do pracy na stanowisko młodszego specjalisty ds. wsparcia oprogramowania z min. 1 rocznym doświadczeniem w programowaniu PL/SQL oraz Baz Danych Oracle. Dużym atutem kandydata będzie znajomość Oracle Business Suite oraz Java SE/J2EE. Nastawiamy się na długofalową współpracę. Firma jest idealnym miejscem dla osób chcących rozwijać się zawodowo w branży z możliwością uczestniczenia w międzynarodowych projektach.

Podstawowe informacje:

Miejsce pracy: Kraków,
Branża: consulting IT,
Forma współpracy: do indywidualnego ustalenia (umowa o pracę / umowa zlecenie / umowa B2B),

Opis stanowiska/ zakres zadań:

Prowadzenie 2 i 3 linii wsparcia dla użytkowników systemów (CRM oraz ERP: SCM, OM, Finance),
Udział w projektowaniu i tworzeniu narzędzi do monitorowania aplikacji,
Zarządzanie zgłoszeniami użytkowników,
Sporządzanie raportów i analiz bieżącej pracy na potrzeby planowania i organizacji pracy całego działu,
Analiza bieżących problemów użytkowników, planowanie harmonogramu prac, wsparcie dla inżynierów,
Wsparcie podczas wdrożenia i utrzymania systemów.

Wymagania

Ukończone studia licencjackie / inżynierskie lub studenci IV,V roku,
Min. 1 rok doświadczenia w PL/SQL oraz Baz Danych Oracle,
Doświadczenie zawodowe w charakterze wsparcia IT lub Helpdesk,
Wysoce rozwinięte umiejętności pracy w zespole,

Mile widziane:

Znajomość Oracle Business Suite oraz Java SE/J2EE,
Doświadczenie pracy w zespole anglojęzycznym.
Wymagana znajomość języków obcych:
Dobra znajomość języka angielskiego (praca w środowisku międzynarodowym).

Oferujemy

Możliwość nauki i intensywnego rozwoju w branży IT i consultingu,
Wsparcie doświadczonego konsultanta, który pomoże Ci rozwijać Twoje kompetencje w strukturach firmy,
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i praktycznych umiejętności związanych z pracą w projektach świadczonych dla największych firm na świecie,
Atrakcyjne i przejrzyste warunki zatrudnienia,
Możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.