Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Piła
    (26-200)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant ds.Obsługi Klienta ze znajomością niemieckiego

Piła

, Gi group
zakończona
Opublikowane 2015-11-25 08:41:22

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant ds.Obsługi Klienta ze znajomością niemieckiego
Piła

Opis stanowiska

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570, certyfikat ISO 9001: 2008.

Dla dużego międzynarodowego Klienta, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Nr Ref.: CCA/P/14
Miejsce pracy: Piła
Zakres odpowiedzialności:
• Administracja i wsparcie procesów HR dla niemieckojęzycznych klientów
• Przyjmowanie i analiza pytań przychodzących do HR Contact Center oraz udzielanie informacji zwrotnej
• Zapewnienie wsparcia HR Managerom, pracownikom oraz lokalnym działom HR Klienta
• Przyczynianie się do doskonalenia i uproszczania procesów poprzez identyfikację powtarzających się problemów

Wymagania

• Wykształcenie wyższe
• Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie min. C1
• Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. C1
• Minimum rok doświadczenia przy obsłudze klienta
• Znajomość oraz rozumienie polityki i procesów HR
• Umiejętność interpretowania złożonych informacji i udzielania odpowiedzi na pytania klientów w prosty i zrozumiały sposób
• Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy z informacjami poufnymi
• Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość narzędzi HR i systemów IT
• Zdolności analityczne
• Umiejętność radzenia sobie w kontakcie z niezadowolonym klientem
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Umiejętność zarzadzania czasem

Oferujemy

• Pakiet relokacyjny dla osób spoza okolic Piły
• System benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, bony ze zniżkami, ubezpieczenie, zniżki na produkty firmy
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Bonusy roczne oparte na wynikach

W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: „ Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez firmę GI Group Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Sobieskiego 11 danych osobowych do celów związanych z procesem rekrutacji oraz udostępnienie danych potencjalnym pracodawcom w ramach prowadzonych procesów rekrutacji zgodnie Ustawą z dnia 29.08.1997r (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). o Ochronie Danych Osobowych. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, ich poprawiania oraz usunięcia."
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.