Praca na stanowisku Pracownik Contact Center
Szczecin
, Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnychzakończona
Opublikowane 2015-11-27 12:33:53
Opublikowane 2015-11-27 12:33:53
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Pracownik Contact Center
Szczecin
Opis stanowiska
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych dla nowego kontrahenta, jednego z liderów sieci komórkowej i stacjonarnej, poszukuje kandydata do pracy w telefonicznym Contact Center.Miejsce pracy na terenie Szczecina Śródmieście.
Obowiązki:
• telefoniczna obsługa Klientów Firmy - odbieranie telefonów od Klientów mających pytania dotyczące telefonów na kartę
• dbanie o pozytywne relacje z Klientami i realizacja celów
• praca siedząca przy monitorze z wykorzystaniem mikrosłuchawek
Wymagania
• aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (umiarkowany lub znaczny) - warunek konieczny• wykształcenie minimum średnie
• predyspozycje do pracy głosem (wysoka kultura osobista oraz komunikatywność)
• umiejętność szybkiego uczenia się i zaangażowanie
• dyspozycyjność (praca w systemie dwuzmianowym, praca max do godz. 22.00)
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy
• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie)• umowę o pracę od pierwszego dnia szkolenia
• pracę na cały etat (bez nadgodzin i pracy na zmiany nocne)
• korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.)
• opiekę i wsparcie Koordynatora
Oferujemy szkolenie, żeby pracownik mógł przygotować się do pracy na danym stanowisku.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.