Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Handel / Sprzedaż

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Pracownik Contact Center

Szczecin

, Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych
zakończona
Opublikowane 2015-11-27 12:33:53

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Pracownik Contact Center
Szczecin

Opis stanowiska

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych dla nowego kontrahenta, jednego z liderów sieci komórkowej i stacjonarnej, poszukuje kandydata do pracy w telefonicznym Contact Center.

Miejsce pracy na terenie Szczecina Śródmieście.

Obowiązki:
• telefoniczna obsługa Klientów Firmy - odbieranie telefonów od Klientów mających pytania dotyczące telefonów na kartę
• dbanie o pozytywne relacje z Klientami i realizacja celów
• praca siedząca przy monitorze z wykorzystaniem mikrosłuchawek

Wymagania

• aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (umiarkowany lub znaczny) - warunek konieczny
• wykształcenie minimum średnie
• predyspozycje do pracy głosem (wysoka kultura osobista oraz komunikatywność)
• umiejętność szybkiego uczenia się i zaangażowanie
• dyspozycyjność (praca w systemie dwuzmianowym, praca max do godz. 22.00)
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy

• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie)
• umowę o pracę od pierwszego dnia szkolenia
• pracę na cały etat (bez nadgodzin i pracy na zmiany nocne)
• korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.)
• opiekę i wsparcie Koordynatora
Oferujemy szkolenie, żeby pracownik mógł przygotować się do pracy na danym stanowisku.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.