Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Transport / spedycja

Lokalizacje

  • Brzeg
    (49-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Sekretarka

Brzeg

, ABS Bonifer Polska Sp.z o.o.
zakończona
Opublikowane 2015-12-04 00:19:13

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Sekretarka
Brzeg

Opis stanowiska

 Obsługa bieżąca sekretariatu
 Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
 Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
 Nadzór nad działaniami zlecanymi przez Zarząd
 Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, faktur, informacji
 Przygotowanie dokumentów na potrzeby firmy
 Organizowanie spotkań biznesowych
 Organizowanie zamówień na potrzeby firmy: art. spożywcze i biurowe

Wymagania

 Fundamentalne doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu i obsłudze biura Zarządu
 Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
 Wykształcenie min. średnie
 Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
 Znajomość obsługi urządzeń biurowych;
 Samodzielność i umiejętność wartościowania oraz podejmowania decyzji;
 Prawo jazdy kat. B;
 Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

 Pracę na zastępstwo (około 1,5 roku)
 Umowę o pracę;
 Wszystkie niezbędne narzędzia pracy;
 Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i kompetencji zawodowych;
 Możliwość rozwoju osobistego oraz udziału w rozwoju firmy;
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.