Praca na stanowisku Specjalista ds Wsparcia
Katowice
, Sanpro Job Servicezakończona
Opublikowane 2015-12-14 14:08:26
Opublikowane 2015-12-14 14:08:26
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds Wsparcia
Katowice
Opis stanowiska
Sanpro Job Service jest prężnie działającą, ogólnopolską agencją pracy oraz doradztwa personalnego, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 2360.Specjalizujemy się w organizacji zatrudnienia oraz rekrutacji, proponując najlepszym kandydatom pracę a Klientom kompleksową obsługę w obszarze obejmującym Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko SPECJALISTA DS. WSPARCIA nr ref. SW/K-W/16
Miejsce zatrudnienia: KATOWICE, WROCŁAW
Wymagania
Pracownik, którego szukamy powinien przede wszystkim:- posiadać doświadczenie w pracy w firmie o rozbudowanej strukturze administracyjnej;
- posiadać zdolności analityczne;
- obsługiwać MS Office szczególnie Excel w stopniu dobrym;
- posiadać doświadczenie w koordynowaniu przepływu informacji;
- posiadać umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie;
- być systematyczny i dokładny;
- umieć pracować pod presja czasu;
- posiadać prawdo jazdy kat B;
- znać j.angielski w stopniu dobrym;
… poza tym szukamy osób
Potrafiących skupić się na zadaniach w określonym czasie, potrafiących działać samodzielnie i szybko odnajdować się w nowych zadaniach, łatwo nawiązujących relacje z zespołem
Oferujemy
Szukamy osób, które chętnie podejmą się zadań związanych m.in. z bezpośrednim wsparciem pracy dyrektora operacyjnego, wdrażaniem nowych pracowników, sprawdzeniem poprawności dokumentów kadrowo-płacowych, przygotowywaniem raportów, zbieraniem informacji oraz przygotowywaniem zbiorczych analiz, koordynacją przepływu informacji.Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U Nr 133 poz. 883)".
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.