Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Pracownik ds. Handlu Zagranicznego

Szczecin

, KADRY SERWIS Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2015-12-20 13:22:45

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Pracownik ds. Handlu Zagranicznego
Szczecin

Opis stanowiska

Jako Kadry Serwis Sp. z o.o. działamy na rynku Pomorza Zachodniego świadcząc na najwyższym poziomie usługi dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie wynajmu pracowników tymczasowych, rekrutacji i selekcji pracowników oraz doradztwa personalnego.

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, istniejącej od 16 lat, o ugruntowanej pozycji na rynku poszukujemy Kandydatki/Kandydata na stanowisko:

Stanowisko: Pracownik ds. Handlu Zagranicznego
Nr referencyjny: PHZ/12/2015
Miejsce pracy: Szczecin, woj. Zachodniopomorskie

Obowiązki:
Obsługa Klientów zagranicznych w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i realizacji zamówień,
Telefoniczny kontakt z Klientami oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej,
Prezentowanie i sporządzanie ofert handlowych,
Realizacja obsługi posprzedażowej polegającej na rozpatrywaniu i wyjaśnianiu reklamacji,
Współpraca z portalami internetowymi (społecznościowymi oraz sprzedażowymi) w celu koordynowania działań marketingowych,
Wsparcie sprzedaży poprzez obsługę aukcji internetowych.

Wymagania

Wykształcenie min. średnie,
Warunkiem koniecznym jest znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację zarówno w mowie jak i w piśmie,
Znajomość obsługi portali społecznościowych takich jak np. Facebook oraz portali aukcyjnych takich jak np. Allegro, Ebay oraz Amazon,
Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
Zaangażowanie oraz inicjatywa w działaniu,
Zdolność do pracy w zespole,
Skrupulatność,
Dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy

Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Pakiet szkoleń w zakresie oferowanych produktów,
Możliwość rozwoju zawodowego i czynny kontakt z językiem niemieckim,
Kartę Fitprofit.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o Ochronie Danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, poz.883)”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.