Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Płock
    (09-400)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant

Płock

, Volturi Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2015-12-21 12:34:35

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant
Płock

Opis stanowiska

Volturi Sp. z o.o.
Montujemy systemy fotowoltaiczne znanych i cenionych firm, będących liderami na rynku energii odnawialnej, w tym w systemach montażowych paneli fotowoltaicznych dla domów oraz firm.
W związku z dynamicznym rozwojem i rozbudową działu sprzedaży oraz poszerzaniem oferty handlowej poszukujemy kandydatów z doświadczeniem w sprzedaży do współpracy.
Stanowisko pracy:
Konsultant
Region: mazowieckie
Miejsce pracy: Płock i okolice
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie sprzedaży na podległym terenie do klientów indywidualnych oraz firm, (również wizyty u klientów),
• Realizacja celów sprzedażowych,
• Bieżąca obsługa klientów na przydzielonym terenie (doradztwo, nadzorowanie realizacji zamówień, monitorowanie płatności),
• Prowadzenie negocjacji cenowych,
• Tworzenie ofert dla klientów,
• Udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktowej,
• Badanie satysfakcji potencjalnych klientów oraz nowych klientów,
• Podtrzymywanie pozytywnych relacji zarówno z potencjalnymi, nowymi jaki i dotychczasowymi klientami firmy w celu prowadzenia sprzedaży up-selling oraz dodatkowych produktów cross-selling,

Wymagania

• Doświadczenie w sprzedaży opartej o cele na stanowisku przedstawiciela 2 lata
– poparte wcześniejszymi wynikami, (np. z branży ubezpieczeniowej, finansów),
• Umiejętności sprzedażowe nabyte również poza pracą zawodową lub w oparciu
o dotychczasowe doświadczenie zawodowe,
• Dobra organizacja czasu pracy,
• Nastawienie na wynik i realizację celów sprzedażowych,
• Dobra znajomość obsługi komputera (edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, oraz internetu),
• Zdolność budowania pozytywnych relacji interpersonalnych,
• Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,
• Prawo jazdy kat. B,
• Posiadanie własnego samochodu w pierwszych trzech miesiącach współpracy,
• Samodzielność,
• Komunikatywność,
• Wysoka kultura osobista,

Oferujemy

• Atrakcyjny system wynagradzania oraz premie kwartalne,
• Wyzwania dotyczące współpracy w dynamicznie rozwijającym się środowisku,
• Elastyczną formę zatrudnienia uzależnioną od dyspozycyjności - mile widziane osoby niepełnosprawne (niepełnosprawność znaczna lub umiarkowana), kobiety powracające na rynek pracy po urodzeniu dziecka, osoby pow. 50 roku życia,
• Możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzania kompetencji.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych; t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182).”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.