Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant telefoniczny do Centrum Obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim

Warszawa

, Good People HR
zakończona
Opublikowane 2015-12-24 13:15:30

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant telefoniczny do Centrum Obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim
Warszawa

Opis stanowiska

Good People HR poszukuje dla swojego Klienta – globalnego lidera na rynku call/contact center, zatrudniającego na całym świecie 180 tys. pracowników w 270 placówkach, zlokalizowanych w 62 krajach – minimum 50 konsultantów telefonicznej obsługi klienta do całorocznej pracy w europejskim oddziale w Lizbonie (Portugalia).

Do obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie:
• Telefoniczna obsługa klientów niemiecko- i anglojęzycznych
• Praca z bazą danych, w tym m.in. rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM
• Praca w trybie zmianowym

Wymagania

Czego wymagamy?
• Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie oraz jęz. angielskiego w stopniu podstawowym (warunek konieczny)
• Doświadczenia w pracy w call center (infolinia przychodząca)
• Wykształcenia min. średniego
• Dobrej znajomości programów pakietu Office (word, excel)
Oczekujemy również:
• Możliwości ciągłego, minimum rocznego zamieszkania w Lizbonie
• Gotowości do odbycia 2-4 tygodniowego szkolenia w Lizbonie:
o Kandydat samodzielnie pokrywa koszt podróży na szkolenie, ale po przepracowaniu minimum 9 miesięcy, pracodawca zwraca wydatki poniesione na zakup biletów
o Koszty zakwaterowania podczas szkolenia po stronie pracodawcy!
o Pomyślne przejście szkolenia i nawiązanie współpracy oznacza wypłatę połowy standardowego wynagrodzenia, oferowanego na w/w stanowisku
o Jeżeli współpraca nie zostanie nawiązana, pracodawca wypłaci Ci nieopodatkowane odszkodowanie za czas szkolenia
ETAPY REKRUTACJI:
• Weryfikacji CV przez doradców Good People HR Polska
• Wstępna rozmowa rekrutacyjna, sprawdzająca znajomość jęz. angielskiego i niemieckiego:
o Niezbędny dostęp do Skype’a i 30 minut wolnego czasu we wskazanym przez pracodawcę terminie
• Około 2-4 tygodniowe szkolenie w Lizbonie

Oferujemy

• Stabilne warunki zatrudnienia:
o Umowa o pracę
o Dostęp do publicznego portugalskiego systemu opieki społecznej, w tym zdrowotnej:
 po 6 miesiącach od podpisania umowy, pracodawca oferuje ponadto sfinansowanie prywatnego ubezpieczania zdrowotnego w firmie Allianz
o Po 12 miesiącach zatrudnienia – w przypadku kontraktów dłuższych niż rok – pracodawca pokrywa koszt jednego biletu lotniczego w obie strony na trasie: Lizbona – kraj zamieszkania w obrębie Unii Europejskiej
• Atrakcyjne wynagrodzenie, obejmujące premię wakacyjną i dodatek lunchowy:
o 16 560 EUR brutto rocznie (1380 euro brutto miesięcznie) bez opcji zakwaterowania na koszt pracodawcy
o 15 500 EUR brutto rocznie (1296 EUR brutto miesięcznie) w przypadku osób korzystających z zakwaterowania oferowanego bezpłatnie przez pracodawcę
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w europejskim oddziale globalnego lidera na rynku call/contact center
• Elastyczny grafik, pozwalający na zwiedzanie Portugalii i wypoczynek w śródziemnomorskim kurorcie
• Dodatkowe zajęcia dla zainteresowanych, w tym m.in.: nauka języka portugalskiego, lekcje surfingu i kite-surfingu oraz wycieczki rowerowe po Portugalii
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.