Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku OPERATIONS MANAGER (M/F)

Szczecin

, HR Xperience GmbH
zakończona
Opublikowane 2016-01-10 14:53:48

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

OPERATIONS MANAGER (M/F)
Szczecin

Opis stanowiska

HR XPERIENCE Group z siedzibą w Hoppegarten (Niemcy) i Szczecinie jest firmą oferującą szeroki wachlarz usług takich jak praca tymczasowa, outsourcing, dobór personalny, ekspansje na rynki zagraniczne jak i usługi w zakresie księgowości, rachunkowości i doradztwa prawnego.
Oferta, którą masz przed sobą łączy stabilną pracę w międzynarodowym środowisku i równocześnie zapewnia Ci atrakcyjne zarobki oraz daje realne szanse na rozwój w strukturach pracodawcy. Świetna atmosfera panująca w zespole, nowi znajomi i kontakty z native speaker’ami, to tylko część benefitów w nowej pracy. Chcesz aby Twoja kariera nabrała tempa? Aplikuj do nas!
OPERATIONS MANAGER (M/F)
Numer referencyjny: OPS-000-20160201-PL
Start: 01.02.2016
Miejsce pracy: Szczecin

Opis stanowiska:

Operacyjne zarządzanie projektami oraz współtworzenie strategii rozwoju firmy w różnych lokalizacjach na terenie Niemiec
Funkcja osoby kontaktowej zarówno dla klientów jak i pracowników
Bieżąca analiza i optymalizacja procesów pracy
Tworzenie raportów zawierających dane jak m.in. rotacja, utylizacja oraz kwota zachorowań planowanie oraz realizacja prognozy finansowej
Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy
Obsługa oraz pielęgnowanie bazy danych z danymi osobowymi kandydatów
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników
Ścisła współpraca z działem handlowym i personalnym

Wymagania

Wykształcenie wyższe
Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu grupą osób
Znajomość niemieckiego prawa pracy (mile widziana)
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności arkusz kalkulacyjny Excel)
Płynna znajomość języka niemieckiego oraz znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
Prawo jazdy kat. B
Pełna dyspozycyjność oraz gotowość do częstych podróży służbowych
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu pozytywnych relacji międzyludzkich
Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań

Oferujemy

Polską umowę o pracę
Wysokie, konkurencyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
Telefon służbowy, laptop oraz samochód do wyjazdów służbowych
Stabilną pracę w przyjaznym i profesjonalnym środowisku oraz możliwość rozwoju zawodowego

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez HR XPERIENCE GmbH z siedzibą w Hoppegarten."
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.