Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • inne

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent/ka działu zakupów

Szczecin

, LSJ HR Group
zakończona
Opublikowane 2016-01-14 09:51:41

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent/ka działu zakupów
Szczecin

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta, niemieckiej firmy z branży HORECA poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent Działu Zakupów
Lokalizacja: Szczecin-Dąbie

OPIS STANOWISKA:

• zamawianie produktów do magazynu i utrzymywanie odpowiedniego stanu magazynowego
• opracowywanie danych produktów pokazywanych w comiesięcznych gazetkach oraz innych materiałach reklamowych.
• kontrola bonusów otrzymywanych od dostawców (sprawdzanie zgodności obrotów, czuwanie nad terminowością spływu bonusów)
• wystawianie faktur dostawcom za działania marketingowe zgodne z umowami.
• Kontrola poprawności cen w systemie (wprowadzanie zmian cen) oraz wyjaśnianie niezapłaconych faktur (kontakt z dostawcą, centralą w Kolonii, firmą księgową)
• uzupełnianie danych w systemie komputerowym, rejestracja i wprowadzenie informacji o nowych produktach, pozyskiwanie danych od dostawców.
• działania organizacyjne, koordynacyjne np. związane z organizacją targów.

Wymagania

• doświadczenie w pracy z żywnością w obszarze gastronomii
• doświadczenie w zamawianiu produktów i utrzymywanie stanu magazynowego będzie atutem
• doświadczenie w pracy w dziale zakupów będzie dodatkowym atutem
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
• dobra znajomość Microsoft Office, konieczna minimum podstawowa znajomość Excela + poczta elektroniczna
• otwartość, pozytywne nastawienie, elastyczne podejście do obowiązków, cierpliwość, dokładność

Oferujemy

• atrakcyjne wynagrodzenie
• interesującą pracę w międzynarodowym środowisku
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• dobre warunki pracy i przyjazną atmosferę

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.