Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Manager ds. obsługi klienta

Szczecin

, LSJ HR Group
zakończona
Opublikowane 2016-01-17 18:38:48

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Manager ds. obsługi klienta
Szczecin

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta, ogólnopolskiej firmy, poszukujemy obecnie:

Manager ds. obsługi klienta
Lokalizacja: Szczecin

Obowiązki:
- samodzielna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
-zbudowanie portfela nowych klientów
-przygotowywanie kalkulacji i ofert handlowych
-prowadzenie negocjacji
-monitorowanie rynku

Wymagania

- min.2 letnie doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientami B2B, poparte sukcesami
-szeroka znajomość lokalnego rynku średnich i dużych przedsiębiorst
-mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług
-umiejętność przygotowywania raportów, zestawień
-prawo jazdy kat.B

Oferujemy

- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus prowizja
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-kartę Multisport
-wsparcie handlowe, produktowe, coaching

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.