Praca na stanowisku Manager ds. obsługi klienta
Szczecin
, LSJ HR Groupzakończona
Opublikowane 2016-01-17 18:38:48
Opublikowane 2016-01-17 18:38:48
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Manager ds. obsługi klienta
Szczecin
Opis stanowiska
Dla naszego Klienta, ogólnopolskiej firmy, poszukujemy obecnie:Manager ds. obsługi klienta
Lokalizacja: Szczecin
Obowiązki:
- samodzielna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
-zbudowanie portfela nowych klientów
-przygotowywanie kalkulacji i ofert handlowych
-prowadzenie negocjacji
-monitorowanie rynku
Wymagania
- min.2 letnie doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z klientami B2B, poparte sukcesami-szeroka znajomość lokalnego rynku średnich i dużych przedsiębiorst
-mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług
-umiejętność przygotowywania raportów, zestawień
-prawo jazdy kat.B
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus prowizja-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-kartę Multisport
-wsparcie handlowe, produktowe, coaching
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.