Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Legnica
    (59-200)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca Klienta- Infolinia

Legnica

, Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych
zakończona
Opublikowane 2016-01-23 11:32:10

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca Klienta- Infolinia
Legnica

Opis stanowiska

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych PION dla nowego kontrahenta, jednego z liderów sieci komórkowej i stacjonarnej, poszukuje kandydata do pracy w telefonicznym Contact Center.

Miejsce pracy na terenie Legnicy

Obowiązki:
• telefoniczna obsługa Klientów Firmy (obsługa posprzedażowa)
• dbanie o pozytywne relacje z Klientami i realizacja celów
• praca siedząca przy monitorze z wykorzystaniem mikrosłuchawek

Wymagania

• aktualne orzeczenie o niepełnosprawności- warunek konieczny
• predyspozycje do pracy głosem (wysoka kultura osobista oraz komunikatywność)
• umiejętność szybkiego uczenia się i zaangażowanie
• dyspozycyjność (praca w systemie dwuzmianowym, praca max do godz. 22.00)
• umiejętność obsługi komputera
• mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy

• wynagrodzenie (podstawa + możliwe premie)
• umowę o pracę
• praca na cały lub część etatu (bez nadgodzin i pracy na zmiany nocne)
• korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.)
• przygotowanie i wdrożenie do pracy na wskazanym stanowisku (szkolenia)
• opiekę i wsparcie Koordynatora
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.