Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi klienta z włoskim lub hiszpańskim

Warszawa

, Teleperformance Polska
zakończona
Opublikowane 2016-01-25 15:54:41

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi klienta z włoskim lub hiszpańskim
Warszawa

Opis stanowiska

Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie, a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta.

Jesteśmy obecni w 62 krajach, gdzie zatrudniamy ponad 180,000 pracowników, posługujących się 75 językami i dialektami.

Aktualnie, dla naszego klienta – Grupy Adidas – poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim

Stoi przed Tobą niepowtarzalna szansa, aby stać się częścią zespołu doskonale wykwalifikowanych pracowników, obsługujących sklep online grupy Adidas w Polsce.

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:
• Obsługa połączeń przychodzących (obsługa sklepu internetowego) w języku włoskim lub hiszpańskim;
• Obsługa korespondencji e-mail w języku włoskim lub hiszpańskim;
• Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;

Wymagania

• Biegła znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny);
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
• Dyspozycyjność do pracy 40 godzin tygodniowo;
• Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność aktywnego słuchania;
• Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center;

Oferujemy

• Umowę o pracę oraz ubezpieczenie medyczne w prywatnej klinice;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Stałe godziny pracy;
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju;
• Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze;
• Pakiet szkoleń z zakresu procedur oraz produktów.

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym.”
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.